mandag, juni 16, 2008

Skoleafslutning

Sidste uge var som sagt sidste uge i skoleåret 2007/2008 på Africa Mercy Academy, og så er der som regel nogle helt specielle arrangementer. Tirsdag havde vi sportsdag for hele skolen, onsdag aften havde lærerne og high school eleverne middag sammen for at fejre, at en af eleverne graduerede fra High School. I den anledning fik vi rigtig lækkert afrikansk mad, lavet af nogle af de afrikanske mødre ombord. Her ses alle high school eleverne, som jeg har haft idræt sammen med hele året; et internationalt hold med repræsentanter fra USA, Tyskland, Ghana, England, Færøerne og Sydafrika. Torsdag var sidste almindelige skoledag, hvor jeg havde matematik for sidste gang med min dejlige matematik-klasse; Josie fra Ghana og Noah fra England - de er vidt forskellige, men bare så herlige at arbejde sammen med! Jeg komme virkelig til at savne vores matematiktimer! Fredag var så den store dag med selve afslutningen, hvor alle elever lavede en eller anden form for optræden, hvorefter de alle fik et diplom og et ord med på vejen. Om aftenen var hele lærerstablen ude at spise som en aller sidste afslutning på skoleåret, som er gået - mit første hele skoleår som lærer ;-)
Jette

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

HEJ. Det er et rigtig godt billede af dig Jette og dine små gutter Josie og Noah. Jeg kan godt forstå du vil savne dem, men nu glæder vi os meget til at få Jer hjem igen.
Hilsen mor

Hyldgaard sagde ...

Vi glæder os i hvert fald også til at komme hjem til jer igen, mor! Men vi må jo bare indse, at der er folk hernede, som vi kommer til at savne!!!