onsdag, juni 04, 2008

Hospitality

I går aftes blev vi i Hospitality inviteret ud at spise af vores PR direktør, Kelly. Det var hans måde at vise sin taknemmelighed for de sidste tre ugers ekstra hårdt arbejde i forbindelse med en del gæster og Vision Trips, bl.a. den West African Dinner, som jeg har skrevet om tidligere. Det var en rigtig hyggelig aften med Kelly, hans familie og tøserne! Vi kørte til Krystal Oceanview, som jeg ikke før har besøgt, men det viste sig, at det var et meget eksklusivt sted med fine møbler - dejlige, bløde lædersofaer og et widescreen TV! Det er første gang jeg har set denne standard i Liberia - det var helt underligt! Det fik mig til at tænke på om nøjagtig 4 uger, hvor vi igen skal betræde den danske jord og integreres i den danske kultur - ja, det er utroligt som tiden går.
Jeg har hørt folk sige, at det er et større kulturchok at komme hjem end det var at komme herned - og jeg ved hvordan det var! Det bliver helt sikkert anderledes, end det vi har været vant til dette år! Men vi glæder os!!
Jette

3 kommentarer:

Anders Hyldgård sagde ...

Og vi glæder os til at få jer tilbage:-)

Anette sagde ...

Ja, det gør vi!!;)

Hyldgaard sagde ...

Tak!! Det er dejligt, at I godt vil have os tilbage ;-)