onsdag, oktober 10, 2007

Idræt i UN lejren


Hver mandag og onsdag eftermiddag har jeg PE (Physical Education = idræt) for de ældste elever i skolen på Africa Mercy. Vi er så priviligerede, at vi har fået lov til at låne et område i UN's lejr, så vi kan både spille fodbold, baseball, ultimate, volleyball - you name it! Herover er et billede af området taget fra øverste dæk på Africa Mercy.
For et par uger siden var der et norsk team på besøg på Africa Mercy og i den forbindelse tog de et par billeder af mit job hernede (man er vel skandinavier).

Fodboldtræning - se lige de indersidespark! Jo, jo, jeg lærte skam noget i eksamenstiden på seminariet af min kære idrætsgruppe :-)

Eleverne sammen med Miss Page fra England og Mrs Jette fra Danmark (jo, jo, det skal eleverne kalde mig hernede... det har jeg næsten vænnet mig til efter 6 ugers skole...)

Jette

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Jette og Peter. Hvor ser der spændene ud det i laver, og hvor er det dejligt at se, at i har det godt. Vi ønsker jeg Guds velsignelse over jer og jeres arbejde dernede, og vi glæder os til at følge med i jeres hverdag herfra. Pas nu godt på hinanden.

Kærlig hilsen
Dinna og Daniel Lassen
dlassen@gmail.com