torsdag, september 06, 2007

Tysk filmhold


I de sidste par uger har der været et tysk filmhold på besøg, som vil lave flere dokumentarfilm omkring Mercy Ships. De vil bl.a. lave en om en tysk familie med to børn, som lige er ankommet til skibet for at arbejde frivilligt her i 2 år. De har filmet dem hjemme under forberedelserne og filmede under hele deres første uge hernede. Gæt hvem, der skulle give rundvisning til den familie - inkl. filmhold? Jo, det var mig, der var på arbejde den aften, hvor de ville filme rundvisningen. Det er sådan, at alle nye folk ombord skal have rundvisning inden 24 timer, og det er noget vi i "Hospitality" står for. Synes selv at det går fremad md mit engelsk - men måske ikke lige frem SÅ godt, så det behøver at komme i fjernsynet... men hvad, det er jo i Tyskland... Den anden dag skulle jeg medvirke igen på den måde, at Andrea (den tyske familiemor) skulle komme hen til mig og spørge på tysk, om jeg ville tage et billede af dem - mens dette blev filmet. Så jo, jeg fik også snakket lidt tysk til tysk tv... Man er vel lidt international!
Jette

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej, det lyder da spændende. hvis det kommer på en tysk kanal, man kan tage i dk, må du endelig sige til, det kunne da være sjovt lige at se dig Jette... Det var bare lige min tanke, men det har du sikkert allerede tænkt.. Vi snakkes, jeg smutter igen knuser fra Mette

Hyldgaard sagde ...

Det skal jeg nok! Heldigvis ved jeg ikke, hvilke kanaler man kan tage i DK ;-)
Jeg gl�der mig da ogs� selv til at se, hvad de har f�et ud af at v�re her!