søndag, januar 27, 2008

Peters fødselsdag

I dag er det Peters fødselsdag, hurra, hurra, hurra! ... og kage til. En rigtig god lagkage (hvis vi selv skal sige det) med danske flag på toppen! En del af dagen gik med at bage rugbrød til middag, vandbakkelser til eftermiddag og lagkage til aftenskaffe - en rigtig god dansk fødselsdag! Her til aften inviterede vi så en masse mennesker på lagkage, og de faldt virkelig i god jord! I eftermiddags spillede vi Settlers, imens hele Danmark så håndboldfinale... jeg må indrømme, at det først gik rigtig op for mig, at der var EM i går, da jeg så, at Danmark var i semifinalen - hmm, ja, det er ikke lige hver dag, vi læser nyheder - specielt ikke sporten... Men selvom man ikke helt føler sig en del af den store nationale fællesskabsfølelse i denne tid, skal der da lyde et stort tillykke til hele DK på denne dag! Og et stort tillykke til min mand med de 27 år!
Jette

4 kommentarer:

Anders Hyldgård sagde ...

Tillykke med fødselsdagen vidunderlige lillebror. Håber at lagkagen smagte godt. Den så i hvert fald rigtig lækker ud.

Anette sagde ...

Peter, jeg håber du havde en rigtig dejlig dag, det lyder i hvert fald til, at du er blevet godt forkælet af din søde hustru.
Endnu engang TILLYKKE med de 27 år!

Samuel sagde ...

Tillykke med fødselsdagen Peter. Det ser spændende ud der nede. Fedt at i kombinere tjeneste for andre med fede oplevelser.

Hav en forsat god tur

Hilsen Berit og Samuel

Hyldgaard sagde ...

Mange tak for alle fødselsdagshilsnerne det er dejligt at høre fra jer. Jeg havde virkelig en god dag med en masse kage... og en sød kone.
Hilsen Peter